تعداد بازدید: 1971

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 8 شهريور 1394-18:37

فرماندار ساری در پاسخ به پرسش مازندنومه؛

فعلا" از رفتنم خبری نیست

جواد واحدی در پاسخ به سوال مازندنومه مبنی بر جابه جایی فرماندار ساری به یکی از شهرهای غرب مازندران با بیان اینکه ما خدمتگزار هستیم، گفت: خدمتگزار در هر جا باشد باید خدمت کند اما فعلا خبری نیست.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: جواد واحدی در نشست خبری اظهار کرد: رسانه ها می توانند در عرصه سیاسی و برگزاری انتخابات و ایجاد نشاط انتخاباتی به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه اگرچه باید فضای پرشور انتخاباتی داشته باشیم، رعایت امانت در نوشتار، یک اصل است، تصریح کرد: مطالباتی که مردم دارند از زبان رسانه از دولت خواسته می شود و ما باید مجری باشیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه هدیه دولت به مردم مرکز استان 126 پروژه بود که 80  اشتغال مستقیم 350 اشتغال غیرمستقیم داشت، ادامه داد: امسال شورای برنامه ریزی بودجه ساری را ابلاغ کرد که 35 میلیارد تومان از محل تملک دارایی شهرستان، 2درصد درآمد نفت ماده 180 که بین 360 پروژه و 32 دستگاه اجرایی توزیع شد.

واحدی با بیان اینکه بخش دودانگه و چهاردانگه مشکل گازرسانی دارند، گفت: تا پایان سال 95 گازرسانی به این مناطق اجرا می شود و اکنون هم پروژه مطالعاتی گازرسانی به این منطقه انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه آب از معضلاتی است که مرکز استان داشت، خاطرنشان کرد: بحث تامین آب در مرکز استان حل کردیم هدایت آب های سطحی هم از دیگر مشکلاتی است که در مرکز استان داشتیم و با پیگیری های صورت گرفته و اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفت اما هنوز کامل نشده است. نزدیک به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا این پروژه تکمیل شود.

واحدی با بیان این که از رویکردهای مهم دولت روحانی کاهش بیکاری و افزایش اشتغال است، اظهار کرد: برنامه های مهمی در این زمینه طراحی شده است.

این مسئول با بیان این که بیکاری قشر جوان و تحصیل کرده از دغدغه های ما است،  ادامه داد: دولت 4هزار میلیارد تومان برای آموزش های فنی و حرفه ای اختصاص داده است و دستگاه های متولی اشتغال باید در این قسمت ورود ویژه داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال مازندنومه مبنی بر جابه جایی فرماندار ساری به یکی از شهرهای غرب مازندران با بیان اینکه ما خدمتگزار هستیم، گفت: خدمتگزار در هر جا باشد باید خدمت کند اما فعلا خبری نیست.

واحدی درباره پروژه ساری - تاکام با اشاره به اینکه مشکل کمبود مصالح ساختمانی داشتیم، ادامه داد: این پروژه از پروژه های مهم مرکز استان است و از وزارت راه و شهرسازی تقاضا داریم اعتبارات این پروژه را اختصاص دهند چراکه پروژه ملی است. از معضلات ساری، پروژه ساری تاکام است.

فرماندار ساری تصریح کرد: 395 تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و در 106 مورد حکم قلع و قمع صادر شد.

واحدی با بیان اینکه ما مجری انتخابات هستیم و طرفدار هیچ فردی نیستیم، گفت: در انتخابات سه اصل بی‌طرفی، اجرای قانون و امانتداری را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید فرمانداری ساری دی ماه بهره‌برداری می شود، اظهار کرد: از تدابیر دولت این بود که در ضوابط اجرایی بودجه اعلام کرد پروژه های نیمه کاره را تمام کند، پروژه هایی که به گل نشسته بود در حال به ثمر نشستن است. هیچ دولتی این کار را نمی کند که برای خود پروژه جدید تعریف نکرده و کارهای زمین مانده قبلی را انجام دهد.

*تیتر برتر، برندگان خود را شناخت

در این جلسه برگزیدگان مجموعه مسابقه تیتر برتر روابط عمومی فرمانداری ساری معرفی شدند.

برگزیدگان تیتر برتر در ماه رمضان رقیه توسلی از روزنامه قدس، کلثوم فلاحی از خبرگزاری فارس، عباس مهدوی از گردشگر آنلاین و در بخش عکس هم محسن هدایتی از سایت خزرنما بودند.

 احمدی، ربیعی، متانی، نعلبندانی و نصرتی برگزیدگان تیتر برتر ویژه روز خبرنگار بودند.

در بخش تیتر برتر مربوط به شهدای غواص هم زهرا باغبانی از هفته نامه تمشک و محمد صفری از مازندشورا، آرمان رضایی از سایت آرمان نیوز و امیرعلی رزاقی از خبرگزاری مهر در بخش عکس برتر شهدای غواص، حائز رتبه برتر شدند.



©2013 APG.ir